Skal du ha båten på Havnaberg i høst/vinter?

BJ kran stiller på Havnaberg lørdag 16.10.2021 klokken 09.00 for de som ønsker å ta opp båten for å la den ligge på land den kommende vinteren. Dersom du ikke har fast plass i motorbåtforeningen, koster det 700,- kroner for å ha båten liggende på land.

Det blir fremdeles ikke et vanlig opptak der alt er organisert i regi av foreningen. Havnesjefen vil være tilstede for å registrere hvem som skal opp og hvilken plass de ligger på. Ut over det vil han ikke ha noe med selve opptaket å gjøre. De som havnesjefen registrerer mottar faktura i etterkant av opptaket basert på den faktura vi mottar fra BJ Kran.  Er du en eier av seilbåt må avtale spesielt med kranfører om han vil utføre løftet.

Påmelding til høstens opptak sendes til post [AT] motorbatforeningen [DOT] no og merkes med "Opptak høsten 2021 på Havnaberg".

Påminnelser
Det er viktig at DU som har skal ha båten i vinteropplag holder det ryddig rundt båten. Utstyr og evt. avfall skal ikke ligge rundt båten. Krakker og krybber som brukes for vinterlagring skal være solide slik at båten står trygt og sikkert i hele perioden.

• Plassleie er kroner 700,- pr. båt for de som ikke har fast båtplass (Dette kommer i tillegg til betaling til kranbil)

Krane på Havnaberg